FotOgrafijos šeimos albumui

Akimirkos visam gyvenimui! Jų nepakartosite, jei tik praleisite. Jos byra iš atminties kaip jūros smėlis tarp pirštų...
Štai kodėl Šeimos albumas vertas tūkstančio geriausių fotografijų!

2009 m. lapkričio 19 d., ketvirtadienis

Ropliukų turnyras 2009

Kaip "Ropliukų turnyro" dalyvė stiprinosi prieš varžybas...
Fone renginių žiburiai, bet žvilgnis susikaupęs, išorė rami, tegu nerimauja varžovai!

Taip, taip, tai aš! Numeris 21! Lukterėkit, aš dabar spaudos konferencijoj, tuoj atroposiu į starto vietą...

Palaikymo komanda - orginaliausia ir spalvingiausia iš visų.


Susikaupimo akimirka, varžovų ir situacijos įvertinimas!




Dėmesio, ropliukai prie starto linijos! Pasiruošt...dėmesio...ro-pooO-jam!

...tik pažiūrėkit, koks veržlus judesys! Varžovai aiškiai persigandę, gerbėjai iš netikėtumo žengtelėję atgal, o Barborytė užtikrinta - nuotaika, laukiantis tėtis ties finišo linija, spragsintys fotoaparatai ir palaikymo šūksniai - nuostabi atmosfera...

...tai kodėl man nepasimėgavus ja trasoje ilgiau? Išsitiesiu ant pilvuko, pasižvalgysiu! Aha, kiek čia dėmesio man... Ei, o kur varžovai? Ai, va tas dėdė su mikrofonu taip šypsosi man. Ir mama šypsosi. Puiku, aš dar čia pabūsiu... Ei, tėti, kur tu mane neši???

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą